32,33 - ПО МУМ

Дистанційне навчання надалі будемо здійснювати за допомогою додатка Google Classroom

Розпочинаємо новий розділ!

Методика розвитку мовлення

Тема 1. Наукові основи методики розвитку мовлення.

План 
1. Поняття про мовлення.
    1.1. Види мовлення.
    1.2. Мовлення і мислення.
    1.3. Зв'язне висловлювання.
    1.4. Текст як лінгвістичне поняття.
    1.5. Культура мовлення.
2. Структура і зміст програми з розвитку мовлення.
3. Завдання і зміст роботи з РЗМ.
4. Методи розвитку мовлення.

Опрацювати матеріал підручника М.С.Вашуленка "Методика навчання української мови в початковій школі". Розділ 11. с.307-318. Підготуватись до тестування.

Для того, щоб правильно виконати завдання тестування, необхідно уважно і вдумливо прочитати статті підручника. Не поспішайте з відповідями!

Результати тестування такі:
32-ПО. Тестування виконали 26 студентів.
відмінно - 9
добре - 5
задовільно - 10
незадовільно - 2.

33-ПО. Тестування виконали 21 студент.
відмінно - 4
добре - 5
задовільно - 8
незадовільно - 4.
Завдання з відкритою відповіддю (про зачин, основну частину і кінцівку) перепровіряла особисто. Тому деяким студентам бал підвищено.

Тестування також пройшли студенти під іменами Мироненко, Ібрагім 123456, Настя. Відповіли правильно на 5-8 питань і отримали оцінку 2 - "незадовільно". Всіх, хто не пройшов тестування у визначений час, вважатиму Ібрагімом і Настею.

Більш організованими виявились студенти групи 32-ПО!!!


Тестування!!!
usp=sf_linkhttps://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc_Hl9g423i1TFAT1KtnexLiKXkKGQ7IFSgEgTG5hXTAj-nWg/viewform?usp=sf_link

Критерії оцінювання
23 - 25 - 5 "відмінно"
18 - 22 - 4 "добре"
13 - 17 - 3 "задовільно"
0-12 - 2 "незадовільно"


Тести буде закрито 09.04.2020 р. о 20.00.  

Доступ до тестових завдань закрито 09.04.2020р.

Тема 2. Напрями роботи з розвитку мовлення

План
1. Робота з розвитку мовлення на вимовнму рівні. (с.318-319)
    1.1. Розвиток орфоепічних умінь. (с.320)
    1.2. Робота нід інтонацією мовлення (с. 321)
2. Лексичний рівень роботи з рощвитку мовлення (с.321)
    2.1. Види вправ з лексики (с.323-326)
    2.2. Активізація словника учнів (с.327)
    2.3. Типи лексичних помилок (с.327-328)

Завдання. 
Опрацювати теоретичний матеріал за планом (за підручником М.С.Вашуленка). Узагальнити матеріал, створивши презентацію. 


Переходимо в Googl клас    Код доступа kfn2smp

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога